С банкова карта на пазар на село
Една от новостите в магазинната мрежа на Кооперация РПК Етрополе
Да пазаруваш с банкова карта на село. Това е една от новостите в магазинната мрежа на Кооперация РПК Етрополе – част от Националната търговска верига КООП. Всички я познават още от социализма. Верига с дългогодишна история, утвърдена в национален мащаб. Там можеш да намериш всичко, което ти е нужно – от хранителни стоки до стоки за бита и железария.
Сега всички клиенти, в това число пенсионерите и социално слаби хора, които идват в двата супермаркета на РПК Етрополе – в гр. Етрополе и в с. Лъга и Етрополе, са доволни. „Плащаш, както искаш – ако искаш кеш, ако желаеш – с карта, което за мнозина е облекчение“ – споделя клиент в магазина в с. Лъга. Магазинерката допълва, че местните хора свикват с този вид плащане и все повече хора го предпочитат.
Идеята за картовото обслужване в магазините е на председателя на УС на РПК Етрополе Иван Иванов. Той е и заместник-председател и член на УС на Градски кооперативен съюз, както и член на Контролния съвет на ЦКС. Завършил е икономика с две магистратури: регионален мениджмънт и бизнес и управление на търговски вериги. Мнозина познават дядо му Иван Павлов, дългогодишен председател на Районната потребителна кооперация в Етрополе. Разликата от времето на дядо му е, че тогава не е имало конкуренция.
„Специално за търговската верига КООП в Етрополе залагаме на два основни обекта: супермаркетите в Етрополе и в Лъга. Ние сме фокусирани върху крайния клиент. Целта е да идващите в магазините ни да се чувстват приятно и да могат да открият изобилието от продукти и постоянно ниски цени. Имаме и постоянни промо активности за най-различни видове стоки“ – разказва Иван Иванов. Той допълва, че за да задоволят нуждите на клиентите си, правят пазарни проучвания. Например в магазина в с. Лъга, има стоки, необходими на жителите на селото, които те осигуряват.
Кога Иван Иванов разбира, че са си свършили работата?
Когато клиентът се е върнал при тях. Оценката е след анализ на пазара. Той не крие, че търговският бизнес не е лесен, защото се сблъскват с нелоялна конкуренция и практики. „Голямо внимание обръщаме и на заетите в търговски обекти, които имат основен принос и носят висока отговорност за повишаване на доверието към обектите. Поставили сме за цел да повишим доверието и имиджа на РПК Етрополе“ – казва той. И съобщава, че в скоро време предстои откриването на нов магазин на марката.
Текст и снимки: ХРИСТО ХРИСТОВ